poniedziałek, 2 marca 2009

JEST!!!!!

No już większego opóźnienia nie udało mi się zrobić.
Skleciłam takie coś, co jest dostępne pod adresem:

www.pchli.blogspot.com

Teraz proszę tylko osoby chcące się przyłączyć do napisania do mnie mejla na: sara-pisze(at)wp.pl
ponieważ muszę znać Wasze mejle, by je tam wklepać i powiększyć listę użytkowników. Odpadłam przy próbach dokopania się do wszystkich adresów osobiście:))))

Proszę też każdą z Was o informację w tymże mejlu, czy życzy sobie, by jej ewentualny blog dodać do listy blogów przekupek. Dałam tam na razie siebie, bo akurat o sobie mam wszelkie niezbędne info:)

Ten tu blogasek niech na razie sobie będzie, skasować zawsze można... ale uważam go oficjalnie za ZAMKNIĘTY!!!! (Nie dla ewentualnych komentarzy z uwagami itp.)

Macham do Was wesoło,
S.

Brak komentarzy: